tjuuu

tjabbaaaa !
fyfan vad jag är trött, skulle kunna somna precis nu !
iidag fick vi sluta halv tolv, för våran hemkunskap var inställd och est med :) så hade typ tre lektioner bara, först engelska sen idrott sen hade jag nationella engelska . det gick fan bra, jag och amanda är bäst på att prata ! haha. efter skolan drog vi först till vby sen så åkte jag till veddesta, där covin och kristina jobbar. då åkte förbi dom sen så åkte jag hem.. när jag kom hem satt jag ute lite och solade, sen kom amanda förbi och jag tvättade :) när pappa kom hem åkte vi upp till vby där vi skulle kolla om min data var klar, men ikke sa nikke ! så vi kom hem gjorde mat sen så fick vi lite gäster . egentligen skulle vi plugga menvi kom tyävrr inte så långt, när amnada gick åkte jah och pappa och några till spånga där vi skulle göra något sen åkte vi hem !
nu har jag vikt tvätten, och ska hoppa in i duschen och sen sova !
imorgon kommer det bilder från idag ! :)

hare gött pösss
påtal om covin, så fick jag en kommentar om jag och covin har gjort slut. och nej det har vi itne :)

stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0