party party, and more party

tjabbaaaa !!
tänkte ta och skriva lite hur min helg har bestått :)

Lördags; först fick jag värdens godaste frukost, min pappa äger på att göra en fet frukost :) elisabet kom även och joina oss, sedan åkte vi till kista där pappa skulle fixa en sak med sin iphone sen skulle jag få ett par converse. Det är mina 9:onde par av converse, köpte låga vita .. efter de körde pappa hem mig sen så väntade jag på mr;covin . vi satt först lite i solen, sen så kom pappa,maria och daniel och joina oss :)
efter middagen började jag fixa mig, sen rörde vi oss till vällingby där natta skulle ha party. hade grymt kul , och det kom massa andra killaar dit, dom var hur grymma som helst. covin beatboxa och dom rappade ;)
tunt ett åkte jag,mickan,covin,carro och emma hem. vi lämnade först mickan sen så väntade vi på bussen med emma och carro. när jag och covin kom hem åt vi och sen la vi oss i sängen, men vi somnade inte förs kl 6 .

Söndags; vaknade vi runt 12 så åt vi värsta frukosten, sen tog vi det bara lugnt. Vid 5 började vi fixa oss, och sedan åkte vi till natta igen :) sen kom det massa människor, nästan alla som var i lördags utom dom som rappade ;) det var grymt kul, fan allt gick så bra tills det blev bråk och polisen kom.. nämner inga namn, men men vissa är riktigt falska, gud asså!!! .. så efter det blev allt fuckat, så jag,covin,frida och felipe följde med kristina hem. sen rörde vi oss hem. jag och covin åt lite sen deckade vi på två sekunder:)

måndags ; hela morgonen,eftermidagen låg vi bara i sängen och lyssna på musik. sen så hoppade jag in i duschen och fixade mig, vi körde hem covin. sen åkte vi hem till min gudmor där alla var. mina farbröder fastrar och kusiner. jag kanske var där i 10 min sen gick jag hem, skulle skriva bloggen men då störde min pappa mig och sa att jag skulle klä på mig sen skulle han hämta upp mig..   där bestod det mat, grrr .. efter maten så ringde frida mig och sa att vi alla skulle hem till natta, så jag gick dit men var inte på topp humor.. men nu är jag i allafall hemma, sitter och webbar med covin. in your face ...

lägger upp bilder i morgon, så glöm inte att cheeka in bloggen då :)
stephanie love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0