Alla hjärtans dag.. Ångest!

Här sitter jag helt alone och har precis bränt en film som jag ska kolla på.. "Aristocats" Kommer ni ihåg den? hihihi är jag i9nte gullig? Nej men seriöst nu, back to the ångest del. Filmen vi kollade på igår, "Valentine's day" var faktiskt skitbra. Jag känner mig som den där tjejen som spelades av Jessica Biel, asså heeeeelt neurotisk , väärsta ångesten hahaha, nu väntar jag bara på min Jamie Foxx som ska komma och rädda mig :(

Angående fotbollsmatchen igår, det var skit roligt, tror aldrig att jag har varit inne i en fotbollsmatch så mycket förut (a) hahaha , men den där avatarsnubben kunde ju fan inte spela! Han kunde inte ens reglerna. Importupdate: Man får inte slåss, knuffas, hålla i, och armbåga folk i ansiktet här i Sverige! Ska skicka nån mogodododouuuu förbannelse på dig. Peace!

Oh my freakin' G, kolla vad en tjejkompis skickade till mig nyss :o En bild tagen på sommarlovet mellan 6an och 7an, dvs. sommaren 2007. Shit vad man såg ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0