bäst i väst

waaazzuuup? jag gör ingenting eller har precis kommit hem, så undra på aatt jag itne gör något :)
idag var det en vanlig skoldag, tråkigt som alltid. eller juste gjort 5 mål idag på idrotten, asså vi spelade fotboll och jag av alla gjorde mål. fyfan var så stolt över mig själv och det är ganska stort, men tanken på vilket självförtroende jag har.. men iaallfall, efter skolan var det bäst i väst. det är typ olika skolor som ska tävla i att sjunga, och jonte som går i min klass han vann. så lite senare på det hära året ska han möta andra skolor, men iallafall han var skit grym och han hade skrivit sin egna låt. damn det var bra, och kristina som var med du var lika duktig. okej alla var bra :)

sen efter det åkte jag hem till mickan, där vi började plugga som faan! och nu har jag precis kommit hem:=)

imorgon får ni se bilderna, orkar itne lägga upp dom nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0