Be my sweetheart...

Hej my darlings, vad gör ni? Jag sitter hemma, helt död och surfar runt lite. Snackade med en snubbe på facebook asså jag blir förvånad över vad dagens människor tänker med(eller inte tänker med). Okej jag va sjukt dryg mot snubben men asså seriöst, vad säger killen? Typ e du hemma? jag kommer hem till dig man ba men nej? Och sen ger han sig inte utan fortsätter och säger typ jo jag kommer nu varför inte tjalala, man ba men geeerej!

Hahahaha asså små barn kan va roliga/irriterande ibland.. Jag var påväg hem idag efter skolan och går igenom hässelbygårdsskolan och så går det förbi några småbarn som går kanske i ettan eller nåt. Då kollar två små flickor på mig och typ skriker; ååååh ja e så snyyyygg ja e hannah montanaaaaa!!! Och jag fattar att dom säger till mig också för dom kommer mot mig och typ ropar de man ba aha okej? aa jag ser ut som hannah montana , låååt mig !
HAhahahahah , asså barn.

Men nu ska jag ta en tyypplur, e jäääävligt trött. Men först ska jag låsa ytterdörren, annars kanske nån kommer in och stjäl allting och dödar mig. Man vet aldrig.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0