Bloggpaus med stort P... Eller B.. Whatever..

Hejhej folket! Missed me? I knoooow...

Idag har jag bara tagit det lugnt, har varit på Media Markt med pappa och hans tjej, lämnat in min tv. *IGEN*
Åkte hem igen, åt lite. Laddade ner lite filmer, Wild Child, Eva och Adam, Eva och Adam 4 födelsedagar och ett fiasko, Svanprinsessan, och nån mer tror jag de va (nostalgikick, I know). Fast det är typ bara en som e färdig.. dööö..
Hade tänkt att kolla på dom när pappa och hans tjej gått och lagt sig. Då har man lixom huset för sig själv.. Typ..

Igår kom jag faktiskt i tid till skolan! Tror jag.. Kort dag blev ännu kortare dag, eftersom att Nina inte var där hade vi inte svenska eller est. Jag gick dock inte på svenskaengelskan så jag hade bara två lektioner + mentorstid. Vid lunch gick jag, Chris, Aylin, Covin och Bryan och åt pizza. (tjockisar.nu)
Anywho, vi hade jättekul och så, och efter skolan åkte vi till Hässelby, mötte upp Carro och Sirli. Åkte till vällingby, gjorde inte så mycket.
När jag kom hem var jag helt slut efter veckan och somnade i soffan. Gick och la mig klockan nio, och vaknade imorse halv tio! Skööööönt!

Imorn blir det middag med storasyrran gissar jag på. Då ska jag ta massa bilder, jag looovar! :D på tal om det så har jag inte lagt in bilderna ifrån tjejkvällen än.. Fy på mig! Ska göra det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0