cold

heelluu nu har jag precis kommit hem, och jag fryser rumpan av mig! :)
jag berättar min dag lite kort, efter skolan drog jag och mickan hem till mig. lämnade mian saker och sedan så drog vi till vällingby, där mötte vi upp covin och gick runt lite:) sedan drog vi hem till henne och lagade mat och skulle kolla påm australia, först var jag inte alls intresserad av filmen. men till slut kom tårarna, ahha grät så mycket att jag knappt kunde se filmen. haha sedan kom amanda och joina oss, efter det satt vi lite på datan tills vi drog ut och mötte mickaelas "dejt" HAHAH JAGÄR BÄST !!! Lycka till fåglar ;) haha vi gick runt lite sen var jag tvungen att dra hem, och dom forsatte till henne tror jag.. 


Nu pratar jag med amanda itelefonen, som jag alltid gör vid den hära tiden! ska forsätta vara social Hare gött

Ps: mickaela och Mr S , ni är dumma ! :) Have some fun !
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0