inlägget som jag skrev igår

idad har jag vart så jävla trött, kom hem två inatt.Det var så att vi åkte in till sjukhuset med min bror, han hade typ brytit handen. så v satt dära i 5 timmar, fyfan asså-.-  somnade på soffan och tog all plats, men jag orkade verkligen inte mer , och seriöst ofta man har EN doktor på natten. seriöst en doktor , det är ju fan då man ska ha 5-6 liksom. Blev fett arg när dom sa att det fanns bara en doktor där och det var sju patiener före oss -.-

Så idag har jag vart sjukt trött, grinig har jag inte vart men trött. Hade också snöbolls krig med comviq, ahahha :) Juste gjorde honom till en geek idag, han satte på sig mina geek glasögon och tog upp sina byxor skit högt upp haha bild finns där nere. efter skolan drog jag och mickan hem till mig som ni redan vet, och resten vet ni :)

Nu har jag precis duschat, och kollar på csi miami. ska snart hälla upp ett glas cola, börjar typ 09:40 så sovmorgon får man :)


Här är lite bilder, från helgen och skoldagen


Våran sexiga mat, som vi gjorde i fredags









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0