Da Mickan här

Hej favourites! Jag har nyss kollat på typ tre avsnitt av Tough Love, älskar det där jävla programmet asså! Jag måste verkligen dit hahaha! Iallafall, idag va de bara en vanlig dag. Det roligaste var endå när Covin kom med på våran lektion och låtsades vara Bryan hahaha! Vi hade vikarie då och han gick verkligen på det hahaha de va skitkul. Bortsett från det har Covin "Bryan" Soran acted lika the bitch nr.1 hela dagen. I don't get it, har du pms eller? Haha okej nej kanske inte men aja, skit samma :)
Sitter och kollar runt på kläder på internet och nu ska jag kolla på skor. Vill ha nya converse. (a)
Ska sedan börja brainstorma på min fördjupning som vi ska skriva på provet vi harnästa vecka på fredag. Vi ska ha prov på andra världskriget, hela j*vla dagen! :(

Vi hörs senare kissnhug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0