driver han med mig?

nu har jag precis kommit ut från duschen, frida gjorde mig sällskap via telefonen. hon ringde jag sa att jag duscha men hon forsätte att prata , ahahah :)

jag förstår itne mig på killar, ? fick juste precis reda på att en kille hade en tjej men höll på med mig samtidigt, ärligt talat hära ? jag skiter i vad han gjorde mot mig , tycker mest synd om tjejen. visste itne ens att han hade tjej, tycker synd om henne. och att han nekar att han har en tjej, är juu bara för mycket. seriöstv vad är det med dagens killar ? usch !! är så förbannad,  hahah men sja ska inte haka upp mig på det liksom :)

Nu ska jag forsätta fixa ihop mickan med en kille, seee yaa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0