dumma mig

Bloggade aldrig igår.. Detlåter för icke-originellt, jag menar det säger jag ju ganska ofta eller? (a) Iallafall så åkte jag in till stan igår och mötte min syster, vi gick och åt på Fridays, mmmm... Vi gick och köpte comviq kompis och hon skjutsade mig till Sumpan och jag tog mig hem. Hemma så var jag ensam då pappa och hans tjej var på bio och kollade på Sherlock Holmes. Den skulle tydligen va bra, men njaa.. Jag vet inte..

Idag har de bara varit en vanlig dag. Skola, ute en stund och sen hem. Imorn ska jag ta med mig någon och hämta ut biljetterna till Farsan, som alla nior ska ha fått hem i brevlådan :) tjohoo!

Bjuder på en ny bild på vackra jag :)



1 + färger = 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0