fiskminnne

heejheej nu är jag hemma igen !!
 idag hade vi ju som sagt nationella prov, det gick först inte alls bra för mig. visste verkligen inte vad jag skulle skriva om, men sen så började jag bara skriva lite. Inte för att jag kommer få mvg eller vg men what ever, sådan bra fantasi har jag inte ! efter nationella hade vi en timmes lunch, och nej maten smakade bajs. rå korv och typ bitar i potatismosen. usch usch

efter skolan så åkte jag, mickan, covin, chris och aylin in till stan. där skulle mickan lämna ett par skor till hennes kompis, men så länge gick vi runt nästan hela stan eller det kändes som det :) men vi snackade och allt, ganska najs liksom. sen började vi frysa för mycket så vi gick in i galerian och satte oss där och väntade, efter ett tag gick aylin och chris. så då var det bara vi tre kvar, vi satt inte så länge där tills vi gick till plattan och mötte upp hennes kompis. efter det drog vi hem, istället för att åka hem hela vägen var vi tvugna att gå av i vällingby och vänta på bussen med covin. sedan fick vi åka hem !!

Nu ska jag hoppa in iduschen och sedan försöka få tag på min syster, FÖRLÅT MARIA för att jag glömde. vi skulle ju träna idag, men glömde helt. och alla vet att jag har dåligt minne , nästan som ett fiskminne. fan fick värsta skuldkänslorna. FÖRLÅT snälla ring *!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0