göteborg den 9 juni

tjuuttjuuu

idag har min dag vart sådära, först var det en vanlig skoldag . sen efterskolan drog jag,mickan,C och Bryan till west outlet vi ska trycka tröjor så vi snackade ite och sånt Så på fredag ska vi dit och trycka, sen gick vi upp till vällingby och kollade lite. Sedan drog jag och mickan hem till mig och pluggade, sedan kom min mor och far hem. vi åt och sen började jag och mickan plugga mer, men vi kom itne så långt. Det är så att vi har bestämt att vi ska åka ner till göteborg, den dagen vi slutar skolan . Först skulle det vara jag,elisabet,mickan,aylin,chris,bryan och C. Men det var en viss person som av någon anledning inte ville att jag skulle med. så vi bestämde oss att det ska vara jag,mickan,elisabet,Michaela,aylin och kanske amanda. som ska bila ner dit och massa saker. okej vi drömmer oss i en annan värld, men skit samma... hoppas jag får, mamma och pappa om ni ser det hära, får jag åka? elisabet ska ju med, och jag är en angel till barn jag gör inget dumt !
Nu har mickan gått hem, och jag har duschat. Vet ni vad jag ser då? joo två blåmärken, det var så att påvägen hem från skolan springer jag och då halkar jag mitt på trotoarkanten. så på mitt ben har jag blåmärken, seexigt va ? :)

nu ska jag lägga mig isängen och kolla på tv, hare göött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0