grym kväll, och en sprucken läpp ! kommer sova gott inatt

hej nu är jag hemma från en heldragen kväll, efter att jag hade fixat mig stressande så åkte vi hem till maria. Där hämtade jag mina hängsler och så snackade vi lite, sedan drog vi plus daniel som skulle spela fotbollstunering vi drog till tåget. Vi fick sällskap ända till språnga ip, vi forsatte till vi var tvungna att gå av i rinkeby allé -.- för att comviq (covin, jag utalar hans namn fel så det blir lättare) säger att vi ska gå av och ta nästa buss med honom. och för att vi är så snälla gör vi det, fick vänta i en kvart i kylan damn! sedan kom den där jävla bussen, haha där inne sitter comviq,chris och vendela. Vi köpte biljetterna och det var grymt lång köö, sedan drog vi och åt på burger king. var itne hungrig men kunde lika gärna äta när vi ändå hade tid, helt plötsligt ser vi att kl är 20:45 och filmen skulle börja 20:50 , men comviq säger att vi har en god tid, eftersom det är mycket reklam och det lät ganska rimligt. men det var det inte, vi kommer försent , hah vi skrattar så mycket att folk säger att vi ska vara tysta. vi ser itne vart vi ska sitta, tillslut httade vi. haha inne på bion hade vi specielt jag kul, filmeen var skit bra men det var inte det som gjorde det kul. Chris gjorde allt kul, han är ju bara för grym ;) ahahh precis innan filmen skulle sluta, så sprang vi där ifrån . för alla på bion hatade oss, och jag skrattade hela tiden. Åt chris , åt en tant som satt bakom mig , åt filmen man kan säga att jag skrattade åt allt ;) bilder kommer i morgon

 
Sedan drog vi alla hem, eller jag och mickan gick av i spånga ip och joinade maria som kollade på daniels match.
fyfan vilken publik vi är, haha vi skrek åt dom och allt ! ;) Men det bästa var ändå när maria ska gå och kissa , så jag följer med henne. Precis när hon ska öppna dörren står en kille där och kissar, kan säga att det var grymt pinsamt för honom . men för oss också för vi kunde itne hålla oss för skratt, skrattade minns 4 min :P

HAHAH en kille som var typ import , som spelade i ett lag. han och hans kompis såg ut som dom i avatar, fyfan ville verkligen gå fram till honom och fråga om han är en avatar gubbe. Och han kunde inte svenska, inget språk i huvudtaget, så dom fick ha en tolk där som sa vad han skulle göra och det ! Men den dära avatar gubben bohbhkokoho han smällde till daniel med hans armbåge, så daniel har typ spräckt hela inne läpppen, det såg inte najs ut. Så bokohoboh eller vad du nu än heter, akta dig för jag kommer söka upp dig ;)

Nej nu ska jag sova, god natt pöööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0