hela jag är blöt

hejhej nu har jag precis kommit hem, och var genom blöt. och frös skit mycket, tack vare comviq och mady. såhär ligger det till, idag har jag, amanda, covin och mady (mickan var också där ) vi hade snöbolls krig, eller dom är ju fan som 4  och vi var två.. fyfan och alla var liksom dära, haha :) men kuligt var det .. mitt hår, comviq du ska platta det i en timme !!
idag har jag bara haft två lektioner , alla lärare är tyo sjuka YIIPPII !! :) , så jag kunde haft sovit istället lite mer, men nej da . kommer till skolan ionödan, dom kan ju typ ringa och säga att lektionen är inställd ! :O
och nu när vi väntade på bussen, så puttade mady och comviq ner mig isnön. dom tog upp mig och puttade ner mig, men jag puttade också ner dom. Men ändå jag får alltid vara offret, vänta bara om jag blir sjuk är det som som ska ha skuldkänslor ! :) haah och comviq och mady om ni ser det  hära, jag är inte sur, men vänta bara ni ska få ni två!! :) löövvve you guys :) noot ..

Men nu ska jag forsätta dricka te och kanske göra någon macka, sees senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0