hemma från en tripp till stan

Waaazzuuup ?

nu har jag precis kommit ehm från en tripp till stan, efter skolan så drog jag,mickan och comviq in till stan för han skulle köpa en piercing och vi skulle egenligen med mickans plastsyster för hon skulle ta hål i tungan men det blev aldrig av ..
när vi köpte hans piercing så typ råkade jag tappa pluppen som jag skulle hjälpa honom med, okej nu blev det lite konstigt men aja.. men somsagt råkade tappa den så vi gick gå tillbaka och köpta en ny plupp, eftersom det var jag som tappade den ville jag vara snäll och betala den :) lilla gulliga jag, sen åt vi på donken och sedan åkte vi hem....
comviq kan vara en riktig bitch ibland, påvägen in till stan var han skit dum mot mig och påvägen hem var han mot mickan. ahhaha men han är ju ändå grym iallafall, skrattar hela tiden liksom :) ahah och tåget är ju sjukt seg fan, vi satt i trafiken i en timme typ, eller det kändes som det. Men sen så landade vii ivällingby och skulle till typ en affär där dom trycker tröjer, men det var stängt så vi gick igonom alla affärer, och fick en video hem på comviq. snubben är störd ::P

Men han får tillbaka, varje gång så don´t mess with the best on ;)

Nu ska jag gå och möta älsklingen vid ica sen så ska vi hem till mig och mysa ;) Hare göött, lägger in alla bilder från idag senare ..


Kommentarer
Postat av: Covin Sveriges Kung

hahahaha jag är bäst jag vet:P neee jag e inte bitch:(

2010-02-21 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0