Hemma igen -

Kom hem för ett tag sen, har varit hemma hos Chris och kollat på film och så. Vi som va där va Jag, Steffi, Aylin, Covin och Vendela. Sen kom några andra random snubbar som inte riktigt ligger på min goda sida. I DON'T LIKE YOU SO DON'T EVEN LOOK AT ME. Eller egentligen e de bara en av dom hahaha.. Iallafall så ignorerade jag och S dom ända tills dom gick, haha! Vi kollade på en skit grym film som handlade om en man som typ får 100 miljoner dollar av någon i skadestånd och köper sitt eget flygbolag. Han bygger vääääärsta pimp flygplanet! (och den va lila) hahaha asså värsta filmen , men jag störde mig skit mycket på att de kom en text då och då mitt i bilden man ba wuuuut? Hahaha, och jag vet inte heller vad filmen heter. Men jag är bäst. '

Jag tog massa bilder också! Men gissa vad? Jag har minidatan eftersom att pappas tjej har den bra för att hon ska kolla på sina thaifilmer och då kan jag inte lägga in bilderna för den här har typ inga usbuttag. Så anyway, jag lägger in dom imorn.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Covin Sveriges Kung

hahahaha soul plane heter den ;) jag är bäst ;)

2010-02-21 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0