Hulk Hogan

Här sitter jag i soffan och kollar på Hogan Knows Best. Ett av MTV's bästaprogram! Love him! Men är så jävla glad att han inte är min pappa, han e ju sjukt överdriven, han stalkar henne och allt. Lägger upp kuddar på natten framför deras gästs rum för att han inte ska gå till Brooke på natten. Haha ofta han skulle göra det ens? Men aja, diggar han iallafall.
Hade ju som sagt nationella uppsatsen idag, det va sjukt jobbigt! Men jag jobbade på riktigt jävla bra och blev supernöjd! Skrev ett debattinlägg eller vad man skriver om åldersgränser. Skrev om att man borde få ta körkort när man är 16 istället för 18. Fan vad grym jag är :)

Efter skolan, som ni redan vet, åkte vi in till stan för jag skulle möta Jande och lämna tillbaka hennes skor som jag har haft i hundra år :$ Sen när vi åkte hem så var jag cptrött, och när vi kom till vällingby tvingade Covin oss att gå av och vänta på hans buss. Så vi går till bussarna och dom sättersig på bänken och jag står. Jag säger nåt, typ att jag har skitont i mitt tandkött då säger Covin, kan du bara va tyst? Då blir jag skitsur och sa att jag skulle gå hem. Jag tänkte faktiskt gå ner till tunnelbanan och vänta på tåget där tills Steffi hade väntat klart på bussen. Men innan jag går ner till tunnelbanan ser jag någon med en fet röd fjällis utanför subways typ. Jag trodde det va Hassan och gud så rätt jag hade. Så jag går ut och snackar med han lite och Steffi ringer mig och frågar vart jag är, då säger jag att jag är påväg hem och klickar hahaha, sen ringer hon upp igen och då säger jag att jag står utanför med Hassan. Men aja sen va de inget mr med det, Covins buss kom, tåget kom, jag och Steffi åkte hem och nu är jag hemma!

Jag kommer ge igen Covin, vänta bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0