hund och katt

ååå nu är det lugnt igen, efter mitt inlägg var jag tvungen att springa ner till ica där amanda väntade. hahha vi gick hem till mig, och jim joinade oss. fyfan omg ni ska se, dom är hund och katt. ahah dom bråkar fan skit mycket, och min pappa försöker fixa ihop dom. jag sa till pappa att dom flörtar med varandra, han ba bra låt dom vara gå ut där ifrån. Men seriöst dom är hund och katt, men tillslut så blev det fred mellan dom. och då började om med mig, dom gick ihop som en pakt och mobbade mig. man ba aha tack för den ..
ojuste fyfan skämde ut mig idag, omg fan asså jag tror vissa vet vad jag menar, nej men fyfan vad pinsamt. snart kommer väl hela släkten veta de, upps säger man bara

juste har blivit mer sjuk än vad jag var igår, nyser hela tiden och fan asså-.- hade feber iskolan idag.
och imorgon så fan skulle jag hitta på saker, men nejdå då ska jag bli sjuk. men äähh what ever ska fortfrande träffa dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0