I am not a window shopper

Haha, hej på er, jag är hemma nu. Kom hem runt 10-11 imorse ifrån Chis. Hahah, de slutade att vi sov över där iallafall. Vi sa ingenting to ma father, men han ringde ba på morgonen o ba : Godmorgon, va gör ni? Jag ska till jobbet nu tjallala, hahaha :P De va ju bra :)

Igår gick vi runt i Kista och jag köpte ett par jeans, ett linne, en tshirt ett linne och tre likadana H&M-jackor eller va de nu är, fast i olika färger. En svart, en grå och en blå :)

Och imorgon eller idag ska jag beställa hem ett 4pack nagellack från asos eller va de heter. Alice i underlandet :) Coolt va? Färgerna är skit grymma :)

Nu väntar jag på att Steff ska komma hem från stan -.- hahahah hatar att väntaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0