I'm the best so fuck the rest

Heeejhej! Jag sitter här heelt död, har nyss kollat på disaster date. Love it!
Imorgon är det ännu ett nationellt prov, buhu.. Vi ska sitta i klassrummet i tre jävla timmar. TRE TIMMAR! Jeez... Men vi får ha cola med oss iallafall , yeeeah! Ska ta med mig cola light och nåt godis eller nåt *tjockis*

Efter skolan åkte jag och Chris och Covin in till Vällingby, vi skulle egentligen till stan med ingen pallade åka.. Vi gjorde helt seriöst ingenting.. Asså nothing at all.. Pizzan vi skulle äta kom aldrig heller så vi sket i det.. Haha..

Jag ska lägga mig tidigt idag! Är så jävla trött.. Men först ska jag svinga min pappa att gå och köpa cola till mig.. (a) och marabou..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0