It's calling my name

Hej min älskade kära blogg! Haha, jag sitter och kollar runt lite på datan.. Är sjukt trött.
Vi, som alla andra nior här i Sverige, hade nationellt prov idag. Jävla skit prov, de va asjobbigt men det är skönt att det är över. NU är det bara nästa prov att ha ångest över. Uppsatsdelen. Jag ser verkligen inte fram emot att sitta i tre timmar med en penna och ett papper.
Anywho. Efter skolan åkte jag, Amanda och Stephanie in till Kista för att hämta biljetter till Farsan som alla nior har fått gratisbiljetter till. Men fanns de några kvar`? självklart inte. Så nu har man inga planer för morgondagen :)
Fick nyss reda på att jag hade blivit skitsur på en killkompis i onödan, hahaha.. Sorry Covin :$!


Nu ska jag fundera på att fixa en ny design! Kisskiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0