jävla sl -.-

heejheej jag vet att jag inte har skrivit på hela dagen, men har inte haft tid :)
idag har jag först pluggat lite, sedan från ingenstans frågar comviq mig om jag ville följa med till stan. så jag tänkte why not liksom, så jag fixade mig och sedan mötte jag upp han,chris och vendela i vällingby och vi rörde oss till stan. När vi väl var där gick vi lite runt i galerian och kollade på kläder, och sedan fikade vi. Efter det skulle vi åka till odenplan för dom skulle typ spela eller något :S men jag orkade inte så vi gick till punk shop där comviq köpte en piercing , eller det var jag som betalade :D visst är jag en gullig vän !
sen rörde vi oss hem, juste !!! när jag och chris ska forsätta till hässelby gård, så stannar tåget emellan johannelund och hässelby gård. fan vilken otur vi hade, tåget hade gått såbra men nej da när vi ska av så fuckar allt ur. så vi satt dära ca 30 min, sedan fick vi gå av i johannelund och dära väntade vi och väntade . så vi ringde min syster och då berättade hon att daniel också satt fast, så vi skulle ta ersättning bussarna. men dom kom aldrig, så min syster hämtade först upp mig och chris och sedan daniel vi körde hem chris sen åkte vi hem. Fan vad jag frös och mina fötter var is !!

nu har jag duschat och ska försöka lägga upp bilder, som jag skulle göra igår med det gick itne ..

/steffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0