kom nyss hem :)

what´s up what´s up ?
själv har jag precis kommit hem . åkte in till stan med comviq där han köpte lila skosnören, sen så gick vi runt lite och så åt vi på donken. var itne så specielt hungrig men när man är med honom måste man äta :P sedan gick vi till hm där jag skulle köpa ngt, men nej da när jag har pengar då hittar jag ALDRIG och då menar jag aldrig, så istället köpte jag två naglack :) efter en lite roadtrip i stan, så rörde vi oss hem till chris. där mickan,chris,aylin och bryan var. vi tog det sådära lungt och sedan skulle vi kolla på film, men har sett den miljoner gånger så var itne helt inne i tv så istället för att störa dom andra drog jag hem. comviq skulle ändå också hem så vi gjorde varaandra sällskap :) missade 119 bussen så jag tog den mot vby istället, och där väntade jag med honom på bussen. sen åkte jag hem, fyfan vad mina fötter var blöta gud min bror och nico fick hjälpa mig att ta av mig skorna. ahaah mina fötter satt fast i skon, så när jag kom hem satte jag mig med pappa och mamma do kollaed på bring it on den fjärde filmen :) och nu ligger jag i min säng, och ingen rolig är inne. så jag tror att jag ska ladda ner ngn film , så den får vara min ända vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0