ska campa i skolan imorgon

hha men nästan, imorgon så ska vi ha nationella prov och då som sagt får vi ha med oss cola och det. Så idag när jag och amanda skulle gå och handla så visste vi verkligen INTE vad vi skulle köpa, vi stod där kanske en halv timme min pappa ringde till och med och frågade vart jag var.. hahaha nej men vi hade roligt dära, vi började planera vad vi skulle ta med oss imorgon, filt,kudde,en kylväska där vi ska lägga allt :) haha vi stod och skratta, undra om dom på ica ville döda oss ;) haha men mickan hjälpte oss till slut, så det blev marabou och cola :) GRRRR ..

JUSTE !! ni anar itne vad jag ska göra imorgon, TRÄNA !! ni hörde det, HAHAHA fan usa här kommer jag med min sexiga kropp ;) hahhaha

Men nu ska jag ta tv från pappa , SEEE YAA


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte bloggat att du har varit hos den bästa systern och haft en riktigt bra eftermiddag???

// maria live from råcksta

2010-02-11 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0