tack för den !

tjuubbaaa everybody i´m home ! :)
kommer sova gott inatt, har skrattat skit mycket idag eller specielt på kvällen.. hhha jag tror mickan berättade våran dag, så jag behöver inte ta om det igen!  men kan berätta att jag kommer bli ännu sjukare, covin och chris puttade ner mig isnön och kastade snö på mig. fan hade en snö i tröjan hela vägen hem, jag blev skit sur för när jag redan är sjuk varför göra mig ännu sjukare ? ibland tänker inte vissa människor, visst det var kul hahah men ändå när man säger sluta ! aja whatever jag är itne sur, nu kan alla bli glada igen :) Nu har jag nyst 6 gånger på gången, och det kommer bara fler och fler..

här är bilder från min som jag tog, och mickan får visa dom hon tog senare :)




Men nej da det funkar itne att lägga in dom, ska försökta igen och sedan lägger jag upp dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0