misslykad bakning

mitt första och sista inlägg för idag iallfall, maria sov hos oss inatt och på kvällen hade vi skit kul skrattade så mycket att jag fick ont imagen och kindbenen.. haha vi tog också massa bilder hah  idag har det vart en sköndag sega lektioner men sköndag.. slutade halv tre , åkte hem väntade på maria eftersom hon hade miina nycklar.. sen så bestämde jag mig för att baka kladdigkladdkaka, så jag och maria börjar laga.  efter 15 min i ugnen så tar vi ut den, och tro mig den var kladdig men usch ! hahhaahha detn var som en sås , man skulle lägga in mjöl men vi lägger in mjölk.. hahah vi misslykades totalt hahaha ! jag tror jag tog bild, sen efter den miisslykade bakningen så åkte hon hem och mina föräldrar kom hem :) Åt middag och sedan skulle jag baka igen en ny, men orkade inte och ville verkligen ta en lång dusch och det är mycket vktigare tycker jag. Så jag tänkte ta och baka i morgon, men nu ska jag kolla på navy csi och ncis los angeles . som jag alltid gör, verkligen älskar såna serier ;)
Okej lite driv bilder...





 
våran sexiga rinniga kladdkaka


Bilder från hemkunskapen i måndags




PEACE OUT ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0