bilder !

heelluu, angående det förra inlägget så skrev jag det igår men blogg.se tycker inte om mig så jag vet inte alls vad som hände..
idag är det måndag, och jag kan tänka mig att många hade det svårt att ta sig till skolan/jobbet. det hade iallfall jag, började kvart över åtta men kom inte till skolan först än halv tio typ. väntade på bussen i 45 min, sen så orkade jag inte mer så jag gick hem. Men sen så ser jag bussen så jag åkte till skolan, var is asså ! fan jävla sl, men fick inga frånvaron eller något pga att mamma ringde och sa att jag itne kunde ta mig till skolan. Vart också sur för det är vid dom här tillfällen min bror ska ha körkort, men nej da :P
våran klass skulle åka skridskor, men kom ändå sen så jag var iskolan. sen hade vi hemkunskap, och sedan est. på est så satt jag och mickan och bestämde vilken låt hon ska sjunga, det är så att hon och mady ska göra en lite hemlis som ni får veta mer om senare :)

Istället för att skriva ner min dag, så ska jag visa bilderna från helgen och skolan
Fredag


lördags


 Söndags



idag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0