uttråkande blogg?

fyfan vad dåligt bloggade det är, men det är för att man är grymt trött när man kommer ham från skolan. Och iskolan är det samma pluggar , har kul :) finns inte så mycket att skriva.. fan bloggen börjar bli tråkig, och ensam :( vi måste fixa det på något säätt, men det får vi gööra imorgon :)
som jag alltid säger , skolan var roliga blablabla... börjar bli uttråkande, men imorgon så ska många åka skidor. men jag kan ändå nte åka så jag ska inte följa med, och så börjar jag blii sjuk. så ska stanna hemma imorgon känner att jag har ont i hela kroppen och huvudet..

KAN DET  BLI SOMMAR NÅGON GÅNG, ?? åå är så trött på vädret, nu tar jag mitt pickochpack och drar iväg tll ett varmt ställe

nu ska jag väl sätta mig och kolla på en film , sen sova godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0