1 januari 2010

FYFAN det är 2010 jag har fortfarande inte fattat det, vad allt går så fort nu förtiden. jaa igår vad det ju nyårsafton, åkte först till vällingby med amanda och muppen vi handlade lite saker och sen fort hem. jag kom hem och började fixa mig sakta sakta , sen sådära kom mamma och dom och dom började fixa sig. vi rörde oss först till min farmor där det var folk, vi åt och sånt dära.. sen vid tio rörde vi oss till märsta där det var andra människor, vi var där såg på raketer  och såntdära ;) det var väl en bra nyårs afton, men nästa år kommer vara bättre då är jag I USA.. ;) min farbor är där nere nu och vi snackade med honom igår, och han har sett Jennifer lopez och janet jackson och man kan säga att han höll på att dö ! ;) han var så glad ..
 men iallafall sen rörde vi oss väl hem vid 2 halv tre vet ej, vi hämtade upp jim och diana alltså marias kompis. vi skulle köra hem henne men vi sa att hon kunde sova hos oss istället, diana var verkligen på party humör men hon fick parta i pyamas ;) vi låg och snacka ett tag sen decka hon, och jag satt och sms med en viss person. kanske somnade vid 4- halv fem vet ej :O:S  vaknade först nio med somnade om och vaknade t12 när min kära far alltid ska väcka en.. vi åt värsta frukosten, och sen kom maria och daniel och joina oss ;) sen har vi bara suttit och snackat och de, håller på att fåtag på amanda men nej da..
AMANDA OM DU SER DET HÄRA SVARA PÅ DINA FUCKING SMS :D

det blev massor med bilder men farsan har dom på sin mobil, coh jag har bara flum bilder på mig och min kusin. vem vet ni kanske får se dom någon dag..

Nu ska jag forsätta fåtag på amanda, see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0