2010!

Nu är det äntligen 2010! Gissa hur mitt år började? Jo med feeetaste mensverken, har inte haft så ont i magen på superlänge. Stackars mig :(

Vaknade imorse vid typ 7 och hittar Moudo och Camilla sittandes i köket och snacka, de hade tydligen inte sovit någonting och jag var själv astrött, men det fanns inga sovplatser -.- har hade sovit inne i sovrummet, haha eller egentligen somnade jag på soffan men Carro och Alion bärde in mig till sovrummet, aa iallafall när jag vaknade lät Patrick fett konstigt och jag kunde inte somna om hahah! Så jag Camilla och Moudo satt uppe till ungefär nio tror jag? Sen vaknade några och jag tog Alions plats på sängen i vardagsrummet och somnade hahah!
Stannade där tills typ två, halv tre då pappa kom och hämtade mig. Tur det, för jag hade inget sl kort eftersom det tog slut igår, tågen gick inte mellan Norsborg och Sätra, och jag hade feeetaste skavsåren, kunde knappast gå :(

När jag kom hem somnade jag nästan direkt, jag låg och frös i min säng och hade skit ont i magen ville gå och ta ett varmt bad men orkade inte, och så vips somnade jag höhö :)

I know what you want and it's coming soon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0