2012

helluu, idag har det vart en lång och bra dag. vaknade av massa med sms skit jobbigt, ändå har jag ljudlöst men folk kan verklien bomba en, men vaknade duschade åt frukost sen fixade mig.. jag och amanda skulle till vällinby jag skulle köpa en present till sevda och kläder til mig och amanda skulle köpa sina efterlängtande skor, jim och tatcino följde också med men vi gick itne med dom. amanda köpte sina skor men jag hittade varken något till mig eller sevda, vi träffade på dom andra idioterna och hjälpte jim att bestämma vilken jacka han skulle ha .. sen hittade jag en fin present hoppas bara hon blir glad, kan tyävrr inte skriva vad jag köpte vem vet hon kanske läser ;) jim köpte sin jacka och jag hittade inget till mig :(:(:(
kom hem jim jag och tatchino började kolla på vilka filmer vi skulle se, och sen blev det käk. vi åt något fint kött med pommes och bea... åt inte så mkt hade ingen apitit, men iallafall efter en långstund kom amanda. vi skulle kolla på "jennifers body" så innan gick jag och tatte och handlade gott, när vi kommer hem började vi kolla på filmen men mamma ville verkligen inte se den så vi skippa det. och då fick jag springa ner till ica igen då följde amanda med vi köpte mer till robban och pappa som ville ha chips och popcorn. vi kommer upp men jag glömmer popcornen så fick springa ner ännu en gång.. sen kom maria och daniel och joina oss, men vi bestämde oss till slut att kolla på 2012.. DAMN den var så jävla bra asså, fyfan men vill inte tänka mer på det kommer ju få mardrömar.. inte för att det är en skräck men bara tänka tanken att värden kommer gå under..

nu har alla gått och jag sitter här och tänker på allt som man kan tänka på... ska gå och sova godnatt pöös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0