23dje januari 2010

Hahaha, jag känner mig lite bortkopplad, när jag skulle skriva rubriken skrev jag 2006 istället för 2010? Hahaha, de va ju typ 4 år sen, hej jag lever i det förflutna :$

Nej men jag har varit uppe några timmar, ska packa min lilla västa för roadtripen imorgon och sedan ska jag hoppa in i duschen och duscha/bada läääääänge! Har frusit för länge nu :( Sen ska jag fixa mig och röra mig mot Skääääris... :)

Fast jag orkar inte packa :( Men jag måste, för imorgon kommer jag orka ännumindre så de kommer bli knas sådära.. Men jaja jag ska bara va borta i typ 2 dagar så jag behöver inte värst mycket, plus att jag glömde supermycke grejer hos min syster så jag måste lämna plats i väskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0