6 timmars plugg,

nu har dom två jobbigaste människorna imitt liv gått, hah nej skojade bara . Har haft en seg/rolig dag idag med tjejerna. Efter mitt sorliga innlägg ringer amanda mig och frågar varför jag itne har väckt henne, saay whaat ? vad ser jag ut som och jag skickade faktiskt sms, men iallfall mickan och amanda kom hit. Jag gjorde frukost till dom, vi satt och snackade massor tills vi verkligen måste börja med vårat arbete. Vi började runt 12 och ingen av oss hade någon lust, men vi tvingade oss till att jobba. Efter 6 timmars arbete blev vi äntligen klara. YIIIIPPI , men medans alla dom där 6  timmarna hade vi ganska roligt, vi åt hela tiden eller jag rättare sagt. Vi skratta vi störde varandra, vi tog bilder . you name it liksom :P
Efter vårat hårda arbete som blev skit bra, viille dom baka kladdkaka, så dom började baka. Jag gick mest runt och plockade undan allt, för amanda skulle visa att hon hade slängt en tjej. Så hon slängde massor med papper runt i huset, okej nu kanske ni inte fattade något men skit samma.
Precis när vi skulle lägga in kakan,kom pappa och mamma. så dom gjorde mat medans vi kollade på tv, sen åt vi lite. La oss isängen och efter några minuter ville dom ha kladdkaka, så vi åt det med glass :) SMAARIGT VAR DET !
Sen efter att alla har en bulle imagen, la vi oss i min säng och började filma varandra :S och dom började kikla mig, hahaha
Nu har dom gått och jag har tråkigt, haha men ska väl sätta mig där ute med mamma . :)

Skriver senare, och då får ni lite biilder från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0