ajj min rumpa

tjennnaaa
har precis kommit hem från en hel skön dag iskolan, först hade vi engelska och det gick skit bra jobbade på och allt. sen hade vi idrott då spelade vi spökboll, inte för att jag gjorde så mkt...
efter det hade i matte jag är klar med allt så jag behövde inte göra så mycket, sen hade vi lunch DET VAR KÖTTBULLAR !!! och jag blev självklart HAPPY,
 haha sen hade vi hemkunskap. YEESS slipper bild vad kan bi bättre liksom, vi gjorde typ rooutatoi med pasta åt bara pasta det andra är för nyttigt för mig. grönskaker bläää! låter som ett fetto nu haha. men iallafall sen hade vi est då läste vi, vi läster en bok som heter "shoo bree"  ganska bra typ. dom säger mycket typ bre, shoo,län, gitta och sånt språk. men den är bra. sen SLUTADE vi ! från och med nu kommer jag älska måndagar. efterskolan hade jag,amanda och muppen skit kul. först landar vi på hemmaplanen Hässely gård, då typ börjar amanda och jag imetera en kille som vi känner när han dampar. och sen skulle amanda spela gitarr med mitt ben, men det slutade inte gott hon typ snurrar och jag har dålig balans så joo vad gör vi ? vi ramlar får mig själv och henne på mig, min rumpa mår inte bra iallafall! muppen filmade ooss, så hon lägger väl upp dom senare..


Men nu ska jag ta en kopp te, och sheeka lite på facebook ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0