Back on track

tjeeena bloggen!

Jag sitter i soffan med min notebook, haha asså den e så liiiiiten! Det ser ut som en bebisdata, somattmin andra brbara skulle va mamman till den här hahahahahah!
Jag är sjuuuukt jävla trött, ska tvätta mitt smink och hoppa i säng med Andrew hihihi.. :)
Mina läppar svider... I neeeeeeed lepsyl! eller hur man nu skriver..
Imorgon har vi ingen skola, vi behöver bara gå till skolan, senast hvart över två och lämna in arbetet som vi har jobbat med hela dan idag :)

Imorn får jag sova hur länge jag vill, yippie! :)

Gissa vad, denhär datan har en web, så jag slängar in två bilder ifrån alldeles nyss :)


just meee


me n' andrew ;$

HAHAhA fooled ya! Ni trodde att Andrew va nån snubbe va? :o
jeeeez, va tror ni om mig? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0