CSI MIAMI

tjjeena :)
sitter och kollar på csi miami och har ansiksmask som jag snart ska ta bort men lägger in ett inlägg det skadar ju itne ;) idag har jag gjort massor med saker, eller det känns som det. idag var det en vanlig skoldag , maten var BLÄÄÄÄ jag hatar pyttipanna!!! usch säger jag bara, äter itne ens det hemma. när jag kom hem började jag städa blandannat mitt rum och lite runt huset, sen började jag laga mat. Det blev fläskfile med gräddsås pch pasta, det blev skit gott och det var jag som gjorde den helt själv ! vet inte vad som fick mig att städa och laga mat, men ville överraska min mamma, min pappa går det itne. för den maten han ville ha fick han itne, ahha .. ;) alla tyckte det var gått, och jag blev självnöjd  nästa mästerkock okej nu ska ja itne få luft .. :P men sen så följde jag med maria och daniel och hämtade ut en packet och de. vi kom hem och fikade och så kollade vi på villor/lägenheter i usa som sagt ska vi hyra där borta ;) men vi ska söka mera, alla är så fina och vi kan itne bestämma oss ;)


Nu har jag duschat , haft hårinpackning och ansiksmask och rakat mina ben och övriga delar ;) har också hanbangat i duschen asså viftat med håret upp och ner, det var skit kul hela badrummet var blött ehhe vem bryr sig ;) dansade också och sjöng , idag fick det bli oprea 

Nu ska jag forsätta kolla på CIS, som är mitt älsklingspogram

juste ngn frågade om det var min farbror som dansade med MJ kläderna, och svaret är jaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0