Draft: Jan. 17, 2010

HOHOHO vem är det som skriver ?? jooo stephanieeee !!
igår hade vi våran första gästbloggare, Danne, the famous D live från råcksta ! jag antar att ni alla diggar honom lika mycket som jag diggar honom, och såg att jag hade fått en kommetar om att daniel är skit grym. HAHAH daniel jag vet att det var du , mig kan inte leka med ;)
iallafall morse städade jag HELA mitt rum, och moblerade om också så det blev jättefin. sen hoppade jag in iduschen coh sen kom maria och daniel, jag och maria skulle ju göra vårat projekt vi håller på med. men efter den feta tacos middagen orkade vi inte vi blev sjukt seeeggaa! så vi skippade det, vi kolla på FAME . jag jag tyckte den var helt okej, men inte daniel och maria!! ahahah men den var ju värt att see tycker jag iallfall ;)
efter det drog vi hem till mig vi hade lite folk hos mig, men dom drog när vi kom ahha ;) så speciela var vi, men maria och daniel var inte hos oss så länge, när dom gick , gick jag till min säng och sov ! :)


Idag vaknade jag först tio men somnade om till ett, gjorde itne så mycket tills jag drog hem till maria och daniel. där kollade vi på Stephfather, den var skit grym !! kolla på den, orkar inte berätta om vad den handlar om men säger bara kolla ! :) åt också middag dära, det blev vårullar och ris och sallad :) gottgott, sen drog daniel till sin träning så jag och maria bestämde att vi skulle kolla på film. Men så långt hann vi inte min far kom förbi så vi kollade på the hills istället, alla vi tre är helt inne i det ;)
vi åkte hem till mig och maria åkte och hämtade daniel, jag hoppade in i duschen sen så satt jag mig vid tv med min far. haha vi kollade på "blåsningen" jag hade höga förväntningar om den, men dom försvann när jag började kolla.. den var ju hur dålig som helst! här har jag liksom krigat för att kolla på den, och så bara är den skit tråkig. jag tror itne jag skrattade en endaste gång asså!

Imorgon ska jag åkte och ta massor med prover och sånt, pga att jag ska flytta utomlands. så önska mig lyckatill för jag verkligen hatar sprutor!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0