en blåtira och ner puttad isnön

dom två senaste dagarna har inte precis vart mina dagar. det började redan i torsdags, kom 65 minuter försent till skolan och det händer aldrig mig. "peppar peppar ta i träd" och sen står vi i kön in till matsalen, då tar två killar ner mig på golvet och puttar ner amanda på mig och sedan carro. Men carro hinner ställa sig upp, men precis då får jag hennes knäskål mitt i mitt öga. så fick skit ont ställer mig upp och då puttar dom ner mig igen, så efter maten gick jag till skolskötaren. men nejda hon är inte dära, så jag går till fritiden och min skola är så jävla fattig att dom itne ens kan ge mig en ispåse. så amanda får gå ut och ta is och lägga det i en påse, driver människorna iskolan eller ? sen hade vi matte prov och det gick SKIIT !! och precis innna ringer min bror mig och säger att jag ska till tandläkaren och hämta min skena jag ska ha till mina tänder när jag sover. så min syster och jessica hämtar mig, vi åker hem till mig packar eftersom vi skulle simma sen åkte vi hem till maria. packar hennes kläder och sen skulle vi röra oss till hallonbergern, när vi är påväg ser vi att hon itne har någon bensin så vi ringer min pappa och skulle hämta ett kort som man ska tanka eller fan vad det nu är. så vi skyndar oss och får köra rally till tandläkaren, kommer dit får min skena och så berättade hon hur man skulle göra och allt. Åker till statiol och tankar, men då funkar inte kortet man ska betala med så maria ringer pappa och han säger "men man kan inte betala med det kortet på statiol" så vi var tvungen att åka till pappas jobb hämta hans bankomat kort och sen åkta tillbaka till statiol och betala. och vi var så stressade för vi skulle gå och simma och hämta upp mickan. men vi kom iallfall väg och vi simmade och hade det kul där, det var så skönt att simma :) kände påkvällen att jag vägde minder :P men när vi har badat klart ska vi betala och då helt plötsligt ser vi en av mina farbröder, han jobbar dära som typ dansare . snackade med honom och sen åkte vi hem. när vi kom hem åt vi och sen åkte vi till några. kom hem vid elva och gick och la mig, att ha dendära skenan imunnen är pain in the ass ...

Fredag idag har det vart en vanligdag, på engelskan vart jag amanda och mickan flummiga. så sjöng skrev på tavlan och allt detdära :) sen hade vi est var lika flummiga då , sen slutade vi :) väntan på bussen hände allt ! mady, bryan och jakob puttar ner mig isnön som om jag vore en pappersbit , seriöst hahaha när jag ställer mig upp puttade dom ner mig lika bort ! vänta hämden är ljuv , dom ska få se !! mohahahah (bilder kommer senare för frida har dom)
efter skolan skulle jag och mickan plus min kusin geroge åka pulka hihi, men tyävrr blev det ikke så! jag var tvungen att avboka mina planer för att det hände andra saker. så jag åkte till maria och daniel, pappa hämtade upp oss, vi åkte till min farmor. sen kom vi hem jag pappa hämtade mamma från jobbet sen kom vi hem och åt middag.
Sen har jag inte gjort något bara vart hemma, skulle träffa muppen, men vi kom inte på vad vi skulle göra så ..




Så här roligt har jag på b-språk lektionen 
Och jaa jag har bara g i bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0