en hel dag med den bästa

vilken underbar dag jag har haft idag :)
jag och amanda började röra oss till stan vid elva, gick av vid fridhemsplan och sedan skulle i ta bussen 3 mot söder sjukhuset. när vi kom fram dit så var det bara en kvart till att visningen skulle börja, tolv började den. när det började fick vi bland annats se vart dom har festen för nobelpris människorna och de.. Det var sjukt intressant kanjag säga, vii fick ¨gå runt och se. Det tog oss en och en halv timme , men det var det värt. På slutet blev vi skit hungriga, så vi bestämmde oss för att gå och äta, det är inte så svårt att gissa vad v åt. Det fick bl burger king, vi satt där och snacka och tog bilder när det plötsligt springer in en polis och typ skriker åt en man. sen kommer två till poliser, fyfan vad vi blev chockade dom bara kom in typ och allt hände så snabbt. Vi tror den där mannen hade hash eller ngt för han sa, att mannen skule spotta ut det han hade imunnen.. ojoj drama drama drama, sen efter en lång stud inne på burger king giick vi till expresso house och köpte varm choklad med mashmellos (okej jag vet fel stavning) sen åkte vi hem, fyfan vad vi frös idag.. gud vad kallt det är !!! VÄRME TACK !!!!!
när vi ska av hässelby gård, så glömmer amanda mina vantar så hon springer in igen och jag står där utanför, det roliga var att hon hade glömt sina vantar på vägen dit. ahhaha amanda ska inte äga vantar asså:P nej men hon är den bästa :)
Vi kom hem satte oss vid tv och kollade på one tree hill och frös häcken av oss..
Bilder kommer senare för nu roppar mina föräldrar på mig och säger att maten är klar. men bilder kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0