en liten topplur

ååå nu harjag precis vaknat från en topplur, satt och kollade på one tree hill och plötsligt får jag jätteont ont när jag andas och en värk som om jag hade mensvärk. Och när jag säger värk var den verkligen VÄRK! så när mamma kom hem gav hon mig någon tablett och sen somnade jag med alla mina kläder plus sminken. När jag vaknade kände jag mig skit äcklig ! Så hoppade in iduschen och sedan åt jag, nu mår jag iallfall bättre och hoppas att det föreblir så :)
Imorgon är det fredag ! YPPII , efterskolan så kanske jag ska htta på något med tjejerna iklassen . så iimorgon bir det chill dag, hoppas jag. Kommer inte orka gå upp på morgonen men får väl be pappa väcka mig. then belive me, jag kommer komma upp ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0