första sprutan klar!

tjoooooobaaaaa nu är jag hemma igen ;)
som sagt var jag ju hos doktorn idag, först var jag iskolan . hade engelska sen idrott, första gången hade jag kul på idrotten och vekligen gjorde allt jag kunde. stolt ! sen hade jag matte, sen slutade jag ! yiippi booort frå skolan! åkte hem til min syster , där fick jag lunch det vart kyckling med ris och sallad. smarriigt, min syster har blivit värsta hemma frun ..  sen åkte vi till "Lundakliniken" vi kom lite tidigare, så vi satt där och snackade .. haha vi satt och snacka om massor med saker sen helt plötsligt började vi prata om tänder, oh min syster hatar mina tänder. så hon säger att jag ska boka tid till tandläkaren , och då ska hon följa med mig och säga att jag behöver tandställning . så jag ringer 118118 för att dom ska koppla upp mig till tandläkaren i hallonbergen

118118 kille: Hej det är erik vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: hej Erik snygging!
ahahhaa och då började jag skratta skit mycket så jag får itne fram ord, och så började min mama och syster skratta . sådär satt jag och dör av garv coh erik i telefonen. hahahahah fyfan vad vi garva var tvungen att lägga på i hans öra..
haha sen kom systern och vi började väga mig och hur lång jag är och vilken puls och massor med skit. jag kollade knappt hur mycket jag vägde vågade inte, och jag är 159 cm lång!! usch vääx steffi vääxx !!!
sen kom det läskiga, SPRUTAN ! fyfan var så jävla rädd, ahahah som en fyra åring. men iallfall tog den och så faarligt var det inte om en månad ska jag ta en till. ahahah min syster fick hålla min hand. hej jag heter steffi och är som en fyra åring. nu!. sen kom doktorn och han började ställa frågor och massa med shit, sen fick jag gå hem ! :) Kom hem väntade på pappa, sen drog jag ,mamma och pappa till sunbyberg och åt på kina resturang. tycker inte om kina men åt iallafall :)

Imorgon ska jag inte heller till skolan, ska åkte ända till hallonbergen till tandläkaren. sen ska vi hålla på med massor med saker om usa !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhahah,skrattar fortfarande åt vad som hände idag,stackars lilla Erik!! hahaha

2010-01-19 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0