galen kväll

NUUUU ÄR JAG HEEEMMAAA ! !
har haft en grym kväll , det började med en fet god pizza som alla var döda efter. Sen började vi spela sing star, och kan säga imorgon kommer jag inte ha någon röst. Tog verkligen i när jag sjöng, hur tontöv jag nu än är så what ever. någon gång måste jag ju visa mina skills :P sen kom J&H förbi, sen började allt. från att det skulle bli en tjejkväll till att vi verkligen dansade loss, vissa blev väl lite fulla/lulliga . Men jag kan säga en sak hade så jävla kul och jag drack inget, dom trodde jag skulle vara tråkig som bara satt ner på soffan . Men damn jag dansade loss, fyfan och sjöng gjorde jag som jag alltid säger har fan roligare utan sprit än med. hah men var ändå inte sugen om man ska säga så;).. Kan kortfatta kvällen, mycket dans,sjungande,skratt,bilder and you name it ..
Efter att alla drog blev det bara lite tjejer kvar, så vi satt och kollade på tv och jag snackade i telefon med en killkompis. pga att hans kompis skrev massa med äckliga saker till mig, så vi snackade om det. Och om att jag är kär i ZLATAN, men vem är itne det ? Imorgon kommer ni få massor av bilder ..

Min syster kom och hämtade mig,amanda,mickan och nicole. Tack maria och daniel ännu en gång  för att ni hämtade oss, men ni kan ju inte motstå mig såklart ;)
Ska hoppa in iduschen nu, sedan sova om jag inte somnar iduschen..

Juste vet ni vad som hände  idag? blev ju nerknuffad isnön förra fredagen, tror ni itne jag blev det idag också? jag ska alltid få vara offret, men jag gjorde tillbaka tog en hög med snö och kastade det mitt i madys ansikte. haha nobody mess with me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0