gamla minnen..

en sak jag verkligen måste göra, är att vända på dygnet. är uppe hela nätterna och sover på dagarna, not good asså. och skolan börjar på fredag NOOOOOOOOOOOO! och det sjuka är ofta man går i skolan ien dag och sen är det helg, då kunde vi ju lika gärna få vara lediga den dagen !!
iallafall, nu ska jag gå och sova och sen vakna skit tidigt imorgon..
juste pratade med en barndomskompis till mig , hon bodde två våningar under mig i rissne. vi satt och pratade och alla våra minnen  från förr, fyfan vad jag saknar rissne tiderna.. måste fan träffa henne någon dag, hon är som en lilla syster för mig.. usch ibland så är det svåra tider, !

Men nu ska jag faktiskt vara en duktig flicka och gå och sova, om det nu än kommer funka..




i´m so cold without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0