Gooood morning!

Helluuu bloggen! Härsitter jag som en no lifer och gör ingenting. Är isolerad ifrån utvärlden pga att mobilen inte funkar... Får nytt simkort och 100 kr att ringa för imorn, great! Vadfan ska jag hitta på idag då? Är helt lonley hela natten. I vanliga fall brukar jag tycka att det är riktigt skönt. Men det börjar bli lite för mycket nu. Still, jag har en remsa med 2 resor på och no connection to the world. Jag vill inte gå ut heller, det är skit kallt ute runt 10 grader kallt. Kommer frysa ihjäl ju :(
What to do, what to do, jag får väl sitta här hemma och göra nada.
fan vad jag önskar att jag hade ett fungerande simkort!


hahahaha den här satt vi och kollade på på nyårsdagen, jag vet inget liv men vad ska man göra... (a)
är det bara jag som tycker att den där jävla krokodilen e fett söt? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0