hård natt

sådära nu har jag precis vaknat! gick ju och la mig efter mitt inlägg, men tror itne att jag somnade för de gjorde jag inte. låg och vred mig 1000 gånger om, typ gick på toa flera gånger bara för att dröja ut tiden så jag blir trött. kollade på massa bilder , videos och allt. men inget funkade, tillslut la jag mig helt stilla och sen somnade jag. efter en hel faight med att somna, så den tiden hade jag ju kunnat sitta vid datan. men iallfall vaknade över att jag hörde MAT , mamma kom in och sa att jag skulle vakna och fick nte somna om. gick upp hjäkpte mamma med frukosten sen käkade vi, hade ingen lust att käka med gjorde det iallafall.

Har snackat med amanda också, sa att vi skulle hitta på något. men hon kommer med bortförklaringen" det är kallt ut blablablabla" , ska väl ringa muppen och se vad hon gör. men jag har inte hennes nya nummer, så muppen när du ser det hära RIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGG MIIIIIIG .. jag vill åka pulka !!! någon som vill åka pulka med mig? ?

NU ska jag väl hoppa in i duschen, skriver senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0