HATAR RIHANNA

ahah nu har jag skrattat mer än tio minuter så jag kommer sova gott inatt ;)
idag har det vart vanligskoldag, ville först itne till skolan men tvingade upp mig själv. samma gammla lektioner , engelskan var ju lungt bäst. vi körde wordsgames, skit kul var med muppen, mady och aylin. haha vi hade iallafall jättekul, slutade vid två drog hem och sen hämtade maria och daniel upp mig. vi åkte först och lämna in marias cv ngn stans, och sedan åkte vi och handla mat. V träffade också på pappa på bugerking i akalla han jobbar på mercesez benz, men medans vi väntade påatt han skulle jobba klart så åt vi.. tjockisar.nu!!
vi körde hem daniel, sedan åkte jag och maria hem till mig. Min pappa har vart sugen på pankakor hela veckan så jag gjorde det till honom, sen så började vi kolla på villor i usa. vi har hittat jättemånga men vi kan itne bestämma oss, och min familj är störd så vi pratar mun på varandra. ahahah men vi har iallfall haft skit kul vi har skrattat skit mycket, daniel kom sen och joina oss. och nu har vi skrattat meeer, om man ränkar ihopp hur mycket jag har skrattat idag är det ca 12 timmar .. hahah
Mitt namn har inget med inlägget att göra, men visste inte vad jag skulle skriva ;)

Nu skriker dom att de har hittat värsta villan, ska gå och cheeka . HARE GÖÖÖTTT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0