Hej dåligt humör

Hejjag har pms eller något, och så e jag på allmänt dåligt humör. Kolla, idag skulle jag lämna tillbaka mina stövlar i vällingby som jag köpte på nyår eftersom att de gick sönder samma dag som jag köpte dem. Så pappa kör dit mig, och när vi är där så säger han; men tror du det är öppet då? Det är ju söndag.
Jaha för jag har ju sån koll på vilken veckodag det är eftersom att jag har ju vedrkligen inte lov!
Så vi åkte hem igne. Efter det har jag inte gjort någonting. Jag kan inte gå ut för det är för kallt och jag har typ bara converse och tygskor. Ska köpa nya stövlar eller uggs...
Aja, nu ska jag kolla på en film som jag inte har sett på superduperlänge! Jumanji heter den, brukade kolla på den när jag va typ 6 om jag inte minns fel. Kommer iallafall ihåg att den är jättebra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0