Hemma igen

Hej bloggen! Blev ingen bloggning från Malmö, hade ganska fullt upp ;)

Nu sitter jag och skriver ut massa papper om stadshuset. Ååååh asså fett tråkigt me stockholmsprojektet seriöst, va e meningen lixom?

Anyways, min mobil har gått sönder.. IGEN!! Måste lämna in den på lagning asså omg fan va irriterande! Det går inte att ladda den, asså de går ibland att få den att laddas och så, men batteriet är helt tomt och de laddas inte, asså batteriikonen visar att de laddas mer batteriet går inte upp, got it? Detär typ tredje gången det är såhär jag ska fan få en ny mobil, nu jävlar asså!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig sen dra mig mot Steffpeff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0