Hittat min framtida man på ica, pelle

shulashulashula , ahah skojade bara kanske blir mitt nya hej till er ;)
hur har ni haft det idag? jag har iallfall haft en bra dag, kanske segt på dagen men efter ett glas cola blev allt bättre ? allafall igår stod jag i duschen  ca en timme, ville verkligen inte gå ut för jag frös så mycket. så jag la mig med mjukisar, leggins tjocktröja och allt. och ändå frös jag . vaknade runt halv 11 satt mig vid tv och frös och hadeont i huvudet.. sen ringde maria och daniel mig 1000 gånger , så fixade mig lite lätt och drog hem till dom. dära så rakade maria av daniels hår, det blev skit snyggt. sen så somnade jag på soffan medans dom fixade sig, dom är så fula jag frågade dom vad de skulle göra, dom ba nget ska ut sådära. sen kom sanningen fram dom skulle gå och se snabba cash haha och sa inget för dom visste att jag ville se den.. nej men jag tycker dom borde gå själva ngn gång är ju alltd med dom, går säkert dom på nerverna och jag skulle ändå träffa elisabet... Men iallfall vi drog sen hem till mig, hade ju somnat på soffan så vägen hem köpte jag en cola . och där efter blev jag pigg :) Pappa mamma, jag och elisabet åkte till kista, vi skulle äta dära och pappa skulle klippa sig som han gör varje månad.. När vi ändå var där passade vi på att kolla lite, mamma hittade ett par stövlar och hon köper nya skor hela tiden. Hon kommer ju har mer skor än mig snart, och jag köpte en väska den avr skit snygg men den var bara snygg till min outfit, så kommer säker bara ha den ibland ;)

När vi kom hem satte sig jag och elisabet , och snackade för fullt. Vi redde ut massor med saker, det kändes väldigt skönt. Nu kan vi börja om igen, och vi är ju kusiner och kommer alltid vara det. vad än som händer liksom det blev ju mycket missförstånd, men man kan ju alltid lösa det vilket som....  Har ju saknat min brud, men nu hoppas jag allt blir bra igen..  Sen gick vi och handla massor med frukt och det var då det hände !!!!!!!! Jag träffa min framtida man på ica, har alltid kollat in honom. och elisabet känner honom. och ni skulle sett mig höll på att dööö, hahaha nu har jag bestämmt ska HA HONOM! hhaha låter fett desspirat, men vem bryr sig?

nu har hon gått och jag ska ladda ner en film, skruven som beckham. den är grymt bra :) Och juste biilderna kan ni se på fridas blogg ;)



Landet, sommaren 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0